Na een nieuwe identiteit en een facelift van de 118 verkooppunten, lanceert Di vanaf 1 februari haar eigen webshop. Het bedrijf wil van website dé place to be maken voor elke vrouw op zoek naar de nieuwste trends en must haves op de markt van beauty en verzorging.

Eind 2017 onderging Di een stevige facelift. Naast een uitgebreider assortiment, een nieuwe identiteit en het nieuwe motto “DI! All about Beauty”, werden ook de winkels in een nieuw kleedje gestoken. Een manier om zijn leiderspositie binnen de beautysector te bevestigen. Nu kondigt Di ook de komst van een eigen webshop aan. Daarmee wil het bedrijf zichzelf op de kaart zetten als “de belangrijkste beauty community van België”.

Een online shop met producten én advies

Di lanceert vanaf 1 februari haar eerste webshop. Voordien bood het beautymerk zijn 12.000 referenties enkel aan in winkels. Vanaf morgen kunnen klanten niet alleen voor video’s, tutorials, tips en advies terecht op de site www.di.be, maar kunnen ze er ook kiezen uit 2000 beauty- en verzorgingsproducten.

Het aanbod op de e-shop bestaat uit een mix van must haves van de grote merken en een dosis exclusieve merken zoals Alma K, Natura Siberica, Sleek, Make Up Revolution en Zoëlla.

“Het nieuwe di.be biedt voortaan de meest uitgebreide info en praktische tips over de nieuwste trends in beautyland, het wil een bron van inspiratie zijn en dé go-to webstek voor elke vrouw met vragen omtrent beauty, verzorging en homecare”, vertelt Di.

Met een aanbod dat dagelijks wordt aangevuld, biedt Di’s webshop voortaan een 24/7 shopping-ervaring en een levering op maat: thuis bij de klant, in een afhaalpunt, in een pakjesautomaat of in een Di-winkel naar keuze.