PostNL ontwikkelt koelverpakking voor online boodschappen

Om boodschappen snel, gekoeld en kostenefficiënt naar de klant te sturen, ontwikkelt PostNL in samenwerking met de Wageningen Universiteit & Research een foodbox waarin verse producten tot twaalf uur koel blijven. 

 

Steeds meer consumenten grijpen naar het internet om hun verse voeding thuis geleverd te krijgen. De meesten onder hen willen hun boodschappen ook nog eens s'avonds ontvangen. Daarom ontwikkelt PostNL samen met Wageningen Universiteit & Research een box die maar liefst twaalf uur gekoeld blijft. Op die manier moeten de bestelwagens die de pakjes bezorgen niet worden aangepast om in te spelen op de stijgende vraag. 

 

In samenwerking met Vershuys.com start PostNL een proefproject in Nederlands Limburg. Daar kunnen consumenten twee avonden per week dagverse boodschappen ontvangen.

 

 

Auteur: 

Coralie Gilissen

categorie: 

Bord-Bia - NL - SIDE

Laatste productlanceringen