Albert Heijn start online speciaalzaak voor rundvlees

Albert Heijn opent een online speciaalzaak voor de verkoop van steaks uit Uruguay, de VS en Australië. Op de site kunnen klanten kiezen uit 34 soorten rundvleesproducten, van entrecôte tot picanha.

 

Albert Heijn opent met ‘De Vakslager’ een online speciaalzaak voor rundvlees, zo meldt de Nederlandse retailkrant Distrifood. Op de site zijn 34 soorten rundsvlees te vinden. Telkens is ook de herkomst ervan terug te vinden, net als bereidingstips. De bezorgkosten bedragen 4,95 euro per bestelling, maar wie voor een minimumbedrag van 30 euro bestelt, ontvangt zijn bestelling gratis thuis. De slager bezorgt van dinsdag tot en met vrijdag tussen 17u00 en 22u00, en op zaterdag tussen 8u00 en 13u00. Het vlees dat aan huis bezorgd wordt, wordt vacuüm verpakt, zodat het langer vers blijft. De online winkel verkoopt ook bevroren steaks ‘die nog langer bewaren’. Het is de vijfde online speciaalzaak die de Nederlandse supermarktketen opent. Eerder startte het al met de online verkoop van bier, wijn, taart en bloemen.

 

Foto: website De Vakslager

 

Auteur: 

d.soenens@gondola.be

categorie: 

Laatste productlanceringen