The evolution in FMCG 2016

The evolution in FMCG 2016

BESTEL HIER U POSTER!

 

Deze poster is al enkele jaren een referentie omdat deze als geen ander een overzicht geeft van de Belgische FMCG markt.

Op de poster vindt u de kerncijfers van de 14 categorieën op basis van Nielsen-cijfers.

Hierdoor heeft u een snel zicht op de ontwikkeling binnen de FMCG markt over de periode juni 2015 - juni 2016

 

Op de poster vindt u:

  • 14 verschillende categorieën 28 subcategorieën

  • Per categorie de totale waarde (omzet) en evolutie

  • Omzet en evolutie van national brands vs private brands per categorie

  • Totale waarde en evolutie van zowel food als non-food

 

U ziet dat alles voorgesteld wordt op een originele en eenvoudige manier. Zo heeft u snel een globaal zicht op de ontwikkeling binnen uw eigen categorie, maar eveneens een kijk op wat zich afspeelt in de andere categorieën. Deze poster is een volwaardig werk-instrument die u op de beste plaatsen zal zien hangen in zowat alle bureaus van retail-professionals.  

 

BESTEL UW POSTER NU!

 

 

 

Auteur: 

Maxim Aerden

categorie: 

Bol.com-Side-NL

Laatste productlanceringen