-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Onder de naam Temporama wordt het leegstaande winkelpand van V&D Maastricht omgevormd tot een tijdelijke pop-upmall. Van 26 mei tot 30 juni wordt er een breed scala aan lifestyleproducten aangeboden van meer dan 60 fashion- en designmerken.
Temporary Lane, een concept van het creatieve bureau Comosie, probeert leegstaande panden in stadskernen te revitaliseren. Daarom lanceerde het in het voormalige V&D-pand in Maastricht een tijdelijke design- en shoppingmall, waar zowel gevestigde namen als jonge starters uit de Euregio hun producten kunnen aanbieden.
Over een winkeloppervlakte van zo’n 3 000 m2 verspreid over twee verdiepingen, strijken in Temporama meer dan 60 fashion- en designmerken neer. Met de focus op Euregionaal, een grensoverschrijdende samenwerking tussen gebieden binnen de Europese Unie, wil Temporary Lane met Temporama een meerwaarde creëren voor Maastricht. Zo zijn er lifestyleproducten voor mannen, vrouwen, huis, tuin en dier te vinden.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?