Vanden Borre wil 9 Waalse winkels van Kitchen Market overnemen

Winkelketen Vanden Borre wil 7 tot 9 Kitchen Market-winkels in Wallonië, inclusief personeel, overnemen. De winkels zouden worden omgebouwd en gerebrand tot Vanden Borre-winkels. 

 

Vanden Borre is in finale onderhandelingen over de overname van een aantal Kitchen Market-winkels met personeel, met name 7 tot 9 verkooppunten. De winkels zijn allemaal gelegen in Wallonië en maken vandaag deel uit van de groep Menatam. In de betreffende winkels werken tussen de 40 en 50 medewerkers. De winkels zullen worden omgebouwd tot Vanden Borre-vestigingen. Ook het personeel wordt opgeleid tot Vanden Borre winkelpersoneel. De finale beslissing betreffende de overname wordt in de komende weken genomen.

 

Vanden Borre wil met de geplande overname haar aanwezigheid in Wallonië versterken. De elektroketen telt vandaag 63 winkels waaronder 43 in Vlaanderen, 13 in Wallonië - vooral in het noorden van het Waals gewest - en 7 in Brussel. de meeste Vanden Borre winkels zijn 500 à 1000 m² groot. Er zijn Vanden Borre winkels in steden en in de periferie van steden, in shopping centra, en in retail parken. 
 

We kijken er naar uit winkels en medewerkers van Kitchen Market in onze groep te verwelkomen”, zegt Charles-Henri de Maleissye, Managing Director van Vanden Borre. “Er is een duidelijke link tussen de activiteiten van Vanden Borre en Kitchen Market. Deze is nog duidelijker wanneer men weet dat de Kitchen Market-winkels vroeger Euro Center-winkels waren. De medewerkers zijn erg belangrijk voor ons; zij kennen immers hun regio en hun klanten. De klanten zullen binnenkort kunnen profiteren van het advies van specialisten in de winkel, van de laagste prijs en van alle garanties en diensten van onze Akte van Vertrouwen. Met de bijkomende winkels zullen we onze dienstverlening kunnen uitbreiden. We kunnen met name het geografisch gebied uitbreiden waar onze klanten hun bestellingen binnen de 2u kunnen laten leveren. We zullen ook het toepassingsgebied van onze 30 minuten ‘click and collect’-service kunnen verruimen. Trouw aan ons service-imago, zullen we trouwens de dienst-na-verkoop verzekeren voor de klanten die in de overgenomen winkels elektrotoestellen gekocht hebben. Zo is er continuïteit”, besluit de Maleissye.

Auteur: 

Joram De Bock

categorie: 

Bol.com-Side-NL

Laatste productlanceringen