De Gondola Group vormt het belangrijkste kennisplatform voor de FMCG retail.

Het Ecosysteem van Gondola rust op 4 grote pijlers: Edition (Gondola en Food’s magazine), Events (The Retail Society, The Digital Society, INN’Awards), Education (The Retail Academy en Solvay Business School) en uiteraard Expertise (Consumetrics, Shoptimizer).

Gondola Homing Experience richt zich nu ook tot de retailers en leveranciers van de Home Improvement branche. Deze branche omvat de sectoren DIY, Decoratie, Interior, Pet products, Tuin en de Gedekte tafel. Chris Van Wesemael, Retail expert, stelt hiervoor zijn meer dan 20 jaar ervaring in de sector ter beschikking.

Geslaagde lancering op de sessie Marketing Discovery van The Retail Society

Tijdens de sessie met als thema “Customer Centricity” die plaats vond in het prestigieuze kader van het Kasteel van Boechout in de Nationale Plantentuin te Meise, werd Gondola Homing Experience officieel aan de talrijk aanwezige decision takers uit de branche voorgesteld.

Het platform biedt aan C-level directors, managers en stakeholders van retailers en leveranciers een ideale gelegenheid om ook te leren uit de ervaringen van de FMCG retail.

De 160 aanwezigen konden het meteen ervaren met topsprekers van Brabantia, Velux, Actito en Jouets Broze. Ook Chris Van Wesemael belichtte 2 interessante thema’s specifiek voor de Home Improvement branche: Millennials en Home Improvement, A challenge for the industry en Cunsumentenonderzoek DIY over Prijs- en promotiegevoeligheid.

Klik hier voor de foto’s.

Meer info over Lid worden van Gondola Homing Experience of de studie, neem contact op met

Gondola Group

Chris Van Wesemael

Manager Homing Experience

+32 475 844 809

c.vanwesemael@gondola.be