Het stopzetten van de mode-catalogus in 2014 kon de winstmarges van 3 Suisses geen nieuw leven in te blazen. Daarom kondigde 3SI, het moederbedrijf boven 3 Suisses, aan de online-verkoop in Frankrijk, België, Spanje, Duitsland en de Tsjechische Republiek in de etalage te zetten.

In 2015 leed 3 Suisses een verlies van 60 miljoen euro. De totaalomzet datzelfde jaar bedroeg slechts 120 miljoen euro, dit in scherp contrast met de 1 miljard omzet dat het bedrijf zo’n tien jaar geleden wist binnen te rijven. Het probleem ontwikkelde zich al in 1995, toen de retailer zich op het digitale terrein begaf met de lancering van een webshop. Zo bood 3 Suisses, net zoals in het magazine, slechts twee collecties per jaar aan, wat een veel te gelimiteerd aanbod is op een medium dat steeds vernieuwd wordt.

3SI legt zich momenteel toe op dienstverlening aan postorderbedrijven zoals Mondial Relay, Dispeo e.a. Behalve 3 Suisses, worden ook het Belgische Unigro, 3 Pagen (Duitsland en Oostenrijk), Cemod(Tsjechische Republiek) en Cogemag-Excédence in Frankrijk te koop gezet.