Interieurketen Casa start wereldwijd met thuisleveringen. Het bedrijf beschikt vanaf nu namelijk over een volwaardige webshop, waarbij de klant ervoor kan kiezen om zijn of haar bestellingen aan huis te laten leveren.

In het voorjaar van 2017 werd de Click & Collect-webshop van het bedrijf succesvol geïntroduceerd in België, Frankrijk en Luxemburg en in het najaar van 2017 volgden Spanje, Portugal, Zwitserland en Italië. Intussen zat het bedrijf niet stil. In maart kondigden we al aan dat het bedrijf volop aan de tweede fase van haar e-commerceplan werkte, namelijk de lancering van een volwaardige webshop met thuislevering. En dat is nu eindelijk het geval. 

In eerste instantie wordt thuislevering aangeboden voor meubilair en tuinmeubilair. “Het succes van het uitleveren van dit productgamma zal verder geëvalueerd worden vooraleer over te gaan naar het volledige Casa-assortiment voor thuislevering”, aldus Casa. Deze nieuwe service zal bovendien beschikbaar zijn in het merendeel van de Europese landen waar de keten actief is (België, Frankrijk, Luxemburg, Spanje, Italië), en meteen ook in Nederland, waar het bedrijf vorige week zijn eerste winkel opende.

De nieuwe e-commerce activiteiten werden opgezet in samenwerking met Katoen Natie. De centrale uitlevering naar alle Europese landen gebeurt vanuit de site Genk die tot een volwaardige ecommerce logistieke hub werd uitgebouwd, dit in nauwe symbiose met het nieuwe distributiecentrum in Olen. Deze recente ontwikkelingen vinden plaats in het kader van de vernieuwde commerciële strategie: CASA 20.20, waarbij de keten voluit de kaart van de inspiratie trekt, zowel online, offline als in de winkel.