Februari - maart 2018

Alain Boulle, voorzitter van Intermarché België: « We hebben samen orde op zaken gesteld, en dat loont! »

 

Beter nog dan een verrassing, is dit een bevestiging. In het zuiden van het land is Intermarché naar alle waarschijnlijkheid de keten die tijdens het laatste jaar de grootste groei heeft gekend in een tamelijk sombere markt. Die groei vertaalt zich zowel in omzet en marktaandeel als in de perceptie van de consument. Het recente winterrapport van GfK, gepubliceerd op gondola.be en in Storecheck, heeft de trend bevestigd die ook in het zomerrapport al duidelijk geworden was. De consument begint Intermarché steeds meer in het vizier te krijgen en is zeer te spreken over de keten, vooral wat de prijzen betreft. 

 

Ontdek de inhoudsopgave!  Bent u nog niet geabonneerd? Klik dan hier!

 

 

 

 

 

 

 

 

Magazine Summary

Actoren:
  • Alain Boulle, voorzitter van Intermarché België
  • Caroline Thomaes - P&G
  • Tobias Tousseyn, CEO Vente-Exclusive België
De Feiten:
  • Actua
  • Nielsen: nieuwe winkelclassificatie
  • Infovers
  • De keuze van de redactie
De Markt:
  • Vetstoffen
  • Kaas (snacking)
  • Veggie & Vegan
  • Verse pizza's
  • Ice cream
  • Lenteschoonmaak
  • Paper products
  • Brands
  • Dit is nieuw!
Vakmanschap:
  • De 1e barometer van de foodfranchise
  • Taintstop
  • Interview: Thierry Moubax
  • Google Home, de test
  • Wat zegt de wijnmarkt
Vrijuit:
  • Agenda
Jobs - Side - NL