April 2018

 

Aldi lanceert in Blitzkriegstijl nieuw concept op de Belgische markt!

 

Er werd al een hele tijd naar uitgekeken, en sinds kort is het er: het nieuwe winkelconcept van Aldi. En het moet gezegd: het uiteindelijke concept en de bijhorende strategie ontgoochelen niet. Het winkelpunt dat recent in Diegem voorgesteld werd, lost de verwachtingen in die de hard discounter zelf schiep door aan te kondigen dat het de shopervaring helemaal wou veranderen en meer klemtoon wou leggen op verse voeding, zonder zijn DNA van hard discounter te verloochenen. De persconferentie van de supermarkt, die zich voorheen altijd in stilzwijgen hulde tegenover de buitenwereld, liet ons toe om zelf te ervaren hoe groot de verandering is. 

 

Magazine Summary

Actoren:
  • Aldi
  • Marketing: Wereldbeker
De Feiten:
  • Actua
  • Dierenwelzijn
  • Infovers
  • De keuze van de redactie: het einde van de listing fees?
De Markt:
  • Afdeling drinks: water, softdrinks, ijsthee en bier
  • Alcoholische dranken
  • Mediterraanse keuken
  • Gezouten snacks
  • Ultravers
  • Dit is nieuw!
Vakmanschap:
  • Wijnecho's
Vrijuit:
  • Agenda
Side banner - Ingenico ePayments