Zomersmaken

Het concept van Soda-Club, thuis bruisende drankjes maken, bleek een schot in de roos. Soda Club heeft geen last van de crisis, wel integendeel: het merk spint alleen maar garen bij de huidige trend om te besparen op water, zoals beschreven in een ander artikel van dit nummer. De prijs is echter maar één van de argumenten van Soda-Club. Er zijn ook nog het exclusieve design, het ludieke karakter van de bereidingswijze en de mogelijkheid om de smaken te variëren of te mengen zoals je zelf wil, allemaal argumenten die minstens even belangrijk lijken. Het merk profiteert van de lente om nog straffer uit de hoek te komen. Vier exotische siropen in limited edition, genaamd ‘Soda-Club Summer World Adventure’, staan klaar om deze zomer de markt te veroveren.

Yuzu-Mandarin voert je mee naar Japan, Dragonfruit-Apple naar Thaïland, Papaya-Lime naar Mexico en Coconut-Pineapple-Pommegranate naar Marokko. Deze vier hemelse smaken zijn meer dan zomaar een uitbreiding van het assortiment. Deze nieuwe limited edition met de geraffineerde packaging bewijst dat het merk niet op zijn lauweren rust door voortdurend terug te grijpen naar eerdere succesfactoren, maar doorgaat met zijn verovering van de consument door smaken te ontwikkelen die meer doen dan gewoon maar de recepten volgen van populaire frisdranken in flessen. Wat in het begin gewoon een goed idee was, wordt een volledig merk met een uitgebreid marketingapparaat dat het gamma moet ondersteunen.

Bullet points

» 4 exotische smaken
» Speciale flessen van 375 ml
» AVP: 3.99€

Basispakket geïnstalleerd (2008)

» 250 000 gezinnen

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE