-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wij kennen al de make-up bar van Carrefour Planet, waar klanten zich virtueel kunnen opmaken om verschillende producten van het merk L'Oréal Paris te testen. Het bedrijf wil de toepassing nu uitbreiden en op iPad introduceren. Met L'Oreal-Paris Make-Up heeft de gebruiker rechtstreeks toegang tot de coaching en de instructiesoftware.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?