-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Delhaize en Unilever hebben de handen in elkaar geslagen en samen een exclusieve actie bedacht die kadert in de Olympische Spelen. Vanaf 17 mei kan de consument vier weken lang in alle Belgische Delhaize-winkels Playmobil-atleten verzamelen bij aankoop van vier Unilever-Producten. In totaal zijn er zes figuurtjes te verdienen: een wielrenner, een speerwerpster, een gymnast op een toestel, een acrobatisch turnster, een zwemster en een gewichtheffer. De link met het Belgisch Olympisch team wordt gelegd door Tia Hellebaut, die ambassadeur is van de campagne.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?