-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De Belgische dierenwinkelketen Tom&Co (Delhaize Group) heeft vorige week de wedstrijd “Meest dynamische franchisée” gewonnen tijdens de Franchise Expo in Parijs.
Ter gelegenheid van "Franchise Expo Paris" heeft Gan Assurances in samenwerking met de "Fédération française de la Franchise", "L’Observatoire de la Franchise" en "Le Figaro Economie" zijn tweede editie van de wedstrijd "meest dynamische franchisée" georganiseerd. Tijdens deze wedstrijd 2015 werd Tom&Co in de kijker gezet: de Belgische keten werd winnaar met 1.049 stemmen van internetgebruikers.
Een leuke opsteker voor de Delhaize-dochter, die zich eind 2011 in Frankrijk vestigde. Tom & Co heeft op dit moment 5 winkels in Frankrijk en heeft de ambitie om tegen eind 2015 5 nieuwe winkels te openen in Frankrijk.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?