Shakira egerie Activia

Shakira, het gezicht van Activia

Activia werkt voor zijn allereerste internationale communicatiecampagne samen met de Colombiaanse wereldster en zangeres Shakira. Zij is het gezicht van de ‘Dare to feel good’-campagne, die rond je goed voelen draait. In de nieuwe spot staat dans centraal om te vieren dat Activia “een lach op je buik tovert”. De campagne zal zowel op televisie, als in het straatbeeld en in print media en op het web te zien zijn, en dat in 50 landen. Het is de eerste keer dat Danone op zo’n grote schaal zoiets doet. Op de vernieuwde website www.activia.com kan u de making of van de Shakira-spot bekijken.

 

 

 

* Calcium draagt bij tot het behoud van de goede werking van spijsverteringsenzymen. Levende yoghurtfermenten verbeteren de lactosevertering van het product bij personen die lactose moeilijk verteren. Te consumeren in het kader van een evenwichtige en gevarieerde voeding en een gezonde levensstijl. 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE