Shakeria

The unbearable lightness of ice coffee

Shakeria is Shakira niet. Dit product is niet Colombiaans maar Zwitsers, en komt niet heupwiegend op MTV. Wat niet wil zeggen dat het niet even verleidelijk zou zijn als de sexy latinodeerne. Het merk wil dan ook een jong en veeleisend publiek over de streep trekken door nieuwe consumptie-ervaringen aan te bieden met dit nieuwe koude melkdrankje in verschillende smaken: cappuccino, latte macchiato, bourbon vanilla, Swiss chocolate en aardbeien. Al deze recepten werden op een zeer kwaliteitsvolle manier bereid op basis van koffie verkeerd. Waar het product echter werkelijk het verschil maakt tegenover bestaande producten is in de wijze, om niet te zeggen het ritueel waarop het geconsumeerd moet worden. De verpakking ziet eruit als een shaker en dat is geen toeval, want de slogan van het merk luidt ‘Shake it easy’. Hoe ga je tewerk? Wel, eerst schud je de shaker, wat aan het drankje een textuur geeft die 40% schuimiger is dan de ijskoffies van de concurrenten. Daarna stop je het telescopische rietje in het gaatje bovenaan om ten volle te genieten van de luchtige ijskoffie. Neem gerust uw tijd: er zit een hermetisch afsluitbare dop op de shaker. Je kan het rietje op elk ogenblik eruit trekken, opnieuw schudden en tot de laatste bubbel genieten van je schuimende ijskoffie. Een grote troef van het concept is dat je het drankje kan leveren en stockeren op kamertemperatuur en dat de bewaartermijn zeer lang is. Shakeria is tegelijk premium, ludiek en on the go, en leidt tot tal van impulsaankopen. Dit product is het eigendom van Innoprax, een Zwitserse start-up. Het wordt bij ons verkocht door Jozef Van Damme, welbekend bij de specialisten van de zuivelafdeling. Meer info op 047 531 31 33.

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE