renova red label

Renova Red Label: een tweezijdig toiletpapier

Toiletpapier meer glamour geven, dat is de gewaagde uitdaging die de Portugese groep Renova dagelijks aangaat. Om zijn producten voor iedereen toegankelijk te maken, lanceert Renova vanaf januari het gamma Red Label.

 

Belangrijkste kenmerken van dit gamma, dat voor een prijs van 3,99 euro per 6 rollen zal worden verkocht, zijn een dubbele laag papier (in plaats van de drie lagen van zijn iconische product), maar vooral dat het slechts aan één zijde gekleurd is. Met deze innovatie slaagt de fabrikant er niet alleen prijsdrempel te verlagen maar ook die van de perceptie. Tal van mensen zien gekleurd toiletpapier namelijk als onhygiënisch. “Renova Red Label democratiseert de felle kleuren, maar stelt hygiënisten gerust met het witte velletje aan de binnenkant”, aldus de uitleg van het merk. Na het succes bij Walmart zal Red Label nu ook bij Carrefour, Cora en Match hun intrede doen.

 

Bekijk hier de leuke reclamespot voor Renova Red Label:

 

 

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE