Promotion Analysis Training

donderdag, 19 april, 2018 - 09:30 tot 17:00

 

Slechts 50% van de promoties zijn effectief! Tijd voor actie!

 

Weet u dat ...

- promoties in F1-winkels bijna 25% van de omzet uitmaken? (Bron: Nielsen)

- slechts 50% van de promoties zorgt voor een effectieve uplift? (Bron: GfK Belgium)

- de incrementele verkopen gedaald zijn met 70% ten opzichte van vorig jaar? (Bron: Nielsen)

- de gemiddelde ROI voor media- en promotiecampagnes 30% bedraagt en dat u dus voor elke euro die u uitgeeft maar 30 cent terugkrijgt? (bron: GfK Belgium)

Tijdens deze praktijkopleiding krijg je onmiddellijk bruikbare tools aangereikt om uw promotie analyse tot een goed einde te brengen.

 

Deze opleiding werd opgesteld voor junior medewerkers en middle management in FMCG/retail marketing en verkoop.
De opleiding wordt in het Engels of Nederlands gegeven, afhankelijk van de taal van de deelnemers.

 

Voor meer info, ga naar : http://theretailacademy.be/nl/opleiding/promotion-analysis-19042018