Pricing Analysis Training

Pricing Analysis Training
dinsdag, 14 november, 2017 - 09:30 tot 17:30

​ Pricing Analysis

  • Aan de slag (analyse van beschikbare gegevens – overzicht van de categorie)

  • Inleiding tot prijs analyse

  • Prijsconcurrentie vs niet-prijsconcurrentie

  • Prijs als groeimotor voor Aldi

    • De basis (hoe wordt de prijs berekend in Nielsen en GfK databases, wat zijn de belangrijkste feiten voor prijs analyse)

    • Prijzen opstellen

      • Beïnvloedende factoren op prijs beslissingen

      • Verschillende benaderingen voor prijs

    • Prijszettingsproces

      • Strategische prijspositionering

      • Prijsoptimalisatie naar de lokale markt

      • Uitvoering in de markt

      • Meten

  • Tactiek voor succes (in hoeverre zijn categorieën beïnvloed door de crisis - evolutie van merken vs Private Label)

 

Schrijf je nu in voor de workshop (u zal op de link komen van onze eigen webpage)