PRICE ANALYSIS

donderdag, 8 november, 2018 - 09:30 tot 17:00

 

Waarop let u best bij het bepalen van een optimale prijs?

 

 

Er zijn talloze factoren die een invloed hebben op de prijsstrategie, dus hoe bepaalt u de optimale prijs? Volgt u uw buikgevoel of baseert u zich toch liever op relevante data.

 

 

Weet u... 

- waarom sommige producten een prijzenslag aankunnen en andere niet? 

- hoe u de prijsstructuur van een categorie makkelijk in kaart kan brengen? 

- met welke sleutelgegevens u rekening moet houden voor een prijsanalyse? 

- welke factoren de prijs beïnvloeden

- hoe u de effecten van prijsstijgingen en -dalingen op deverkoop kan meten?  

Deze en meer vragen worden behandeld in deze opleiding. We blijven trouw aan onze filosofie: deelnemers voorzien van concrete antwoorden, direct toepasbaar in de dagdagelijkse praktijk, op basis van kwaliteitsvolle gegevens.  

Deze opleiding richt zich tot medewerkers van sales en marketing in de FMCG- en retailwereld met minstens 2 jaar ervaring in het analyseren van data.
De opleiding wordt in het Engels of Nederlands gegeven, afhankelijk van de taal van de deelnemers.

 

Voor meer info ga naar http://theretailacademy.be/nl/opleiding/price-analysis-01032018