-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Procter & Gamble is gestart met de tweede fase van een wereldwijde campagne voor al haar merken, met als doel kinderen te helpen. In deze film van Daniel Kleinman treden 245 kinderen uit 16 verschillende landen op. Het doel? 5 miljoen dollar bij elkaar brengen om sportprogramma’s voor kinderen te ondersteunen. De televisiespot wordt uitgezonden op de dag van de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen, op 12 augustus aanstaande.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?