-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
3 Suisses, de belangrijkste concurrent van La Redoute voor postorderverkopen, heeft zich de kans niet laten ontglippen om in te haken op de vergissing van "de naakte man". 3 Suisses heeft namelijk op zijn Facebookpagina een advertentie geplaatst voor badkleding. De vervaagde, maar goed identificeerbare foto, is die van La Redoute. De slogan? "Klaarblijkelijk weet niet iedereen dat wij badkleding verkopen".
Club Med heeft eveneens van de situatie geprofiteerd met een advertentie waarin de organisatie hoog opgeeft over de voordelen van een paradijselijke vakantie. Hierin is ook de foto van La Redoute overgenomen, maar nu is de man gewist. De slogan luidt: "Vakantie zonder vervelende verrassingen".
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?