Palmolive surft op de ‘nostalgie’ trend

Palmolive heeft zijn gamma vloeibare handzepen grondig aangepakt. Codewoord: Newstalgie. Nieuwe producten met nostalgie naar het verleden en inspelend op authenticiteit zijn al een trend in de modeboetieks en de high-tech sector, maar komen nu ook naar jouw badkamer. De nieuwe handzepen van Palmolive combineren het plezier van natuurlijke ingrediënten en essentiële oliën met een aantrekkelijke vintage-verpakking. Het gaat hier om meer dan het gebruik van eenvoudige retro visual. Palmolive wil het publiek verleiden met mooie producten en aangename geuren. Moedig? Niet helemaal, wetende dat acht op tien consumenten aangeeft het product te willen kopen omwille van de geur en zeven op tien van diezelfde consumenten mooie producten zoeken voor hun interieur. De twee variëteiten van het gamma zijn Palmolive Lavendel & Kamille en Palmolive Bergamot & Verbena. Dit jaar is de markt van vloeibare zepen met 26% gestegen is in waarde. Het ziet ernaar uit dat de Belgen frequent hun handen wassen, en dat doen ze niet alleen vanuit een hygiënisch perspectief, het is ook een moment van ontspanning. En dat heeft Palmolive goed begrepen.

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE