Nivea lanceert een nieuw gamma anti-age producten

De grootste productontwikkeling ooit van Beiersdorf
Met het ouder worden verslapt de huid, wordt ze minder soepel en begint ze rimpels en kraaienpootjes te vertonen. Dit zichtbare verlies aan jeugd in de opperhuid weerspiegelt het verlies aan vitaliteit van de huidcellen. Maar hoewel niemand de feiten kan ontkennen, willen de meeste vrouwen hun huid graag stevig en glad houden.

Met dit in gedachten, ging Nivea een uitdaging aan : het ontwikkelen van een nieuw gamma dat tegemoetkomt aan de wensen van de vrouwen. Dat wordt nu gelanceerd in de vorm van Cellular Anti-Age, een gamma ontwikkeld voor en door vrouwen. Bijna 18.000 vrouwen werden betrokken en geraadpleegd in de meest grootschalige productontwikkeling die de Beiersdorf Laboratoria ooit uitvoerden. En dat maakt natuurlijk nieuwsgierig…

Wat is dan het mirakelrecept voor deze nieuwe anti-ageproducten? Het gamma bevat drie krachtige actieve stoffen, waaronder gefragmenteerd hyaluronzuur. Om de voordelen daarvan helemaal te begrijpen, moeten we even de wetenschappelijke toer opgaan.

Meer dan 56% van het hyaluronzuur in ons lichaam zit in onze huid. Het is een hoofdbestanddeel van het bindweefsel tussen de cellen en kan tot 10000 keer zijn moleculair gewicht in water vasthouden. Deze natuurlijke stof werkt als het ware alse en spons. Maar hoe ouder we worden, hoe minder hyaluronzuur het lichaam aanmaakt en hoe droger en slapper de huid wordt. Nivea slaagde erin de hyaluronmoleculen in microdeeltjes op te splitsen waardoor ze gemakkelijker en dieper in de huid kunnen doordringen. Zo herstellen het volume en het vochtgehalte van de huid en houden ze de tonus in stand.

Ook aanwezig : magnolia-extract, een ingrédient dat in de traditionele Chinese geneeskunde wordt gebruikt en een krachtige antioxidant die ter hoogte van de lederhuid én de opperhuid werkzaam is en kordaat de strijd aanbindt met rimpels. De derde stof is creatine, die de lederhuid- en opperhuidcellen voorziet van énergie en zo tekenen van veroudering voorkomt.

Het gamma bevat vier anti-agingproducten : een dagcrème, een nachtcrème, een gladmakend sérum en een oogcontourcrème. Naast de anti-agevoordelen, is het de esthetische en vrouwelijke uitstraling van het product dat de aandacht zal trekken.

- Vier actief verjongende verzorgingsproducten
- Fris bloemenparfum
- Niet-vette textuur
- Ontworpen door vrouwen
- Voor een galdde, stevige, zachte en intens gehydrateerde huid

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE