Nieuw design, nieuwe variëteiten, apparaten

Senseo verandert verrassend van identiteit maar behoudt de waarden die van Senseo een succes maakten. Nieuw design, nieuwe variëteiten pads en ook nieuwe apparaten: Senseo wordt zo een heel nieuwe koffie-ervaring.

De nieuwe vintage look, met de matte verpakking, vernieuwt de impact van het vertrouwde Douwe Egbertsmerk en verwijst tegelijkertijd naar de 250-jarige ervaring van de koffiebrander. De voorgestelde variëteiten gaan van mild naar sterk en van subtiel naar complex. Om de consument te helpen bij de keuze introduceert Douwe Egberts een eenvoudig keuzesysteem, een combinatie van kleuren en symbolen die ook op de verpakkingen te vinden zijn.

Senseo heeft nu ook een Senso Lungo gamma, een serie koffiepads met een fijnere maling, een andere branding en een hogere dosering per pad.

Dat is niet alles, want het merk komt ook met een nieuwe serie apparaten. In samenwerking met Philips brengt DE de Senseo Twist op de markt. Deze is verkrijgbaar vanaf september voor een adviesprijs van 109,99€.

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE