Michel et Augustin

Michel et Augustin limonades

Michel et Augustin, een merk dat nu al in 21 landen wordt verkocht, doet binnenkort zijn intrede in de Verenigde Staten, en het doet daar haar reputatie alle eer aan, bijvoorbeeld door een "gekkenhuis" te installeren. De internationale ambities van dit ludieke merk gaan hand in hand met hun politiek van innovatie.

 

Als er een segment waar de herrieschoppers van de smaak niet meteen hadden verwacht, dan is het wel in de limonades. De twee medeplichtigen hebben herrieschoppers als ze zijn, drie limonadevarianten ontwikkeld zonder additieven of bewaarmiddelen. De wonderbaarlijke limonade van Michel en Augustin, zoals ze haar zelf gedoopt hebben, is volledig natuurlijk: met citroenen en frambozen, met citroenen en ananas en een met twee soorten citroenen en toets van munt. Dat alles nog toevoegen aan een overvol en populair segment? Elk recept wordt bereid met vruchtensap en bevat weinig suiker.

 

Zoals we van Michel en Augustin gewoon zijn, hebben ze ook nu weer voor een ludieke en aantrekkelijke verpakking gezorgd en spelen met de transparante fles en zetten ze de belangrijkste ingrediënten extra in de verf.

Recente productlanceringen

  • Food
  • Food
  • Food
Bord-Bia - NL - SIDE