-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Vorig jaar fleurde Jean-Paul Gaultier de blikjes en flesjes van Coca-Cola Light op. Voor het 30-jarig bestaan van het soft-light merk is nu de Amerikaanse stylist Marc Jacobs aan de beurt. “Ik vind het een voorrecht en voel me dan ook zeer vereerd dat ik voor 2013 ben gekozen tot Art Director van Coca Cola Light. Ik kan nu in deze campagne voor het 30-jarig bestaan van Coco-Cola Light mijn eigen artistieke touch inbrengen. Dit merk is een internationaal icoon … en ik ben gek op iconen!”, zegt Marc Jacobs. De speciale collectie blikjes en flesjes die door hem worden ontworpen, zullen in maart te koop zijn.
De teaser is al te zien op:
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?