Mamma Roma lanceert Pizza Mia

De Belgische restaurantketen Mamma Rosa doet voortdurend van zich spreken. Na opening van het eerste buitenlandse restaurant in Parijs treedt Mamma Roma buiten de kaders van haar resto’s om zich een plek in het schap te verwerven. En niet zomaar een, want zij lanceert hiermee een splinternieuw segment: een ultraverse pizza om zelf samen te stellen. Voor de groep Mamma Roma is dit een manier om te voldoen aan de behoefte van de klanten die steeds vaker de wens uiten restaurantpizza’s mee naar huis te willen nemen of verfijnde Italiaanse ingrediënten willen kopen. Met de introductie van dit gamma, getiteld Pizza Mia, kan Mamma Roma zich dus diversifiëren, haar distributiekanalen uitbreiden, nieuwe klanten bereiken en zo het potentieel van haar centrale bakkerij en haar logistiek beter benutten.

 

Pizza Mia is een pizza die in de Mamma Roma-bakkerij wordt voorgebakken en bedekt met een tomatensaus of een andere saus en basisingrediënten.

De consument hoeft de pizza dus alleen maar te garneren met de ingrediënten die stuk voor stuk in vacuümzakjes worden voorgesteld en gedurende 8 tot 10 minuten in de oven te bakken. Hij kan er natuurlijk ook nog zijn persoonlijke touch aan toevoegen…

 

Pizza Mia, te koop in het versvak, is samengesteld uit ultra-verse ingrediënten (waarvan enkele zelfs een gegarandeerde herkomstbenaming hebben, zoals de mozzarella di Bufala D.O.P), die in aparte vacuümverpakkingen zijn verpakt, zodat de versheid en smaak van elk ervan behouden blijft. Het gamma omvat nu vijf recepten: Melanzante Pesto, 4 Formaggi, Speck al Tratufo, Bufala, Pere Gorgonzola.

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE