L'OR EspressO bekent kleur...

Nieuwe variëteit, nieuwe look, nieuwe logica
Enkele dagen na de lancering van het nieuwe gamma gemalen koffie Arôme 1753 (zie p. 32) bewijst Douwe Egberts dat het met gezwinde spoed verder gaat met de vernieuwing van alle segmenten in de categorie. L'OR EspressO, dat in 2011 in België op de markt kwam biedt compatibele koffiecapsules voor espressomachines. En met name de Nespressomachines, waarvan de capsules alleen maar te vinden zijn in de exclusieve verkooppunten van het merk. Douwe Egberts biedt consumenten met L'OR EspressO een in de handel breed verkrijgbaar alternatief .

Een jaar na de lancering wordt het gamma uitgebreid met een Lungo Estremo, een capsule voor een grotere kop koffie (Belgen hebben liever wat meer koffie in hun kop), maar met een krachtige smaak. Het merk profiteert van de herdoping van de visuele identiteit van Douwe Egberts om ook hier de verpakking aan te passen. De nieuwe verpakking sluit nauwer aan bij het premiumkarakter en maakt de "rode stempel", die voortaan op alle producten zal komen te staan goed zichtbaar en introduceert een kleurcodesysteem waardoor de consument zijn koffievariëteit kan kiezen in Espresso of Lungo sterkte.

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE