Looza verrast met petflessen van 1 liter

Een gloednieuwe smaak, exclusief voor dit supermarktgamma

Sinds 1952 produceert het Belgische familiemerk Looza vruchtensappen in het Borgloonse ‘Comté de Looz’. Hun iconische flesje is anno 2010 met 21 verschillende smaken dé horecastandaard in België. Nu brengt Looza vier smaken, waaronder één nieuwe, naar uw supermarkt in petflessen van 1 liter. In een markt waar de hard discounters zeer sterk staan zou Looza de vruchtensappenrayon van uw supermarkt wel eens op haar grondvesten kunnen laten daveren. Vanaf nu kan u uw vertrouwde Looza ook bij uw thuis consumeren. Het is algemeen geweten dat het cafébezoek in België met een goede 6 procent achteruitboert. Dit zou voor Looza wel eens de goede strategie kunnen zijn om de verkoop op te krikken. Drie van de vier uitverkoren smaken kennen we al van ons stamcafé: Looza ACE Original, Looza Appel en de typisch Belgische smaak Looza Appel-Kers. De nieuwe smaak luistert naar de naam Looza Sinaas-Physalis-Guanabana. De guanabana is een grote, stekelige groene vrucht met wit vruchtvlees. De physalis is een kleine, gladde oranje vrucht omhuld door een lichtbruine kelk. Beide hebben een zoetzure smaak. De guanabana zorgt voor een zachte en romige textuur, terwijl de physalis een kruidige toets toevoegt aan deze fruitmengeling. Naast de flessen van 1 liter komt het gamma van vier smaken ook uit in petflesjes van 33 centiliter. Zo kan u ook genieten van uw vertrouwde Looza als u onderweg bent. Een uitgebreide campagne zal de lancering ondersteunen. Met een heuse above-the-line campagne –waaronder een televisiecampagne– waagt Looza zich ook wat betreft marketing op onbekend terrein.

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE