-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Van 30 augustus tot en met 16 september zal Lidl een grote actie voor zijn klanten lanceren. Deze moeten de prijs van de wedstrijdwinkelwagen raden. Met deze campagne kunnen consumenten levenslang eens per week boodschappen doen voor een waarde die overeenkomt met die van de winkelwagen.
Vanaf september zal de klant dagelijks aanwijzingen kunnen vinden op de Facebookpagina van Lidl. De distributeur zal ook 100 deelnemers belonen met een aankoopbon ter waarde van de wedstrijdwinkelwagen. Met deze actie wil Lidl aantonen dat een supermarktkarretje vol boodschappen niet noodzakelijkerwijs honderden euro’s hoeft te kosten.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?