Lay's mikt in 2013 op textuurinnovatie

Met Lay's Deep Ridged krijgt ribbelchips een nieuwe dimensie
Waar Lay's de afgelopen in zijn chipsaanbod vooral smaakinnovaties doorvoerde, wordt 2013 het jaar van de textuurinnovatie. "We willen de consument opnieuw verassen," aldus Sabine De Veilder, Sales Director Retail Pepsico. En hun nieuwste telg, Lay's Deep Ridged moet die ambitie waarmaken. Met Deep Ridged heeft Lay's hun SuperChips, die reeds geribbeld was, letterlijk verder uitgediept. "Dit is SuperChips 2.0", vervolgt Sabine De Veilder, "de groeven zijn dieper gemaakt, maar liefst 8 millimeter diep!"

Wat ook opvalt aan deze nieuwe textuursensatie is de volledig herwerkte verpakking. Hij valt niet onder de noemer SuperChips, maar kreeg een heel eigen en eigentijdse verpakking aangemeten. Deep Ridged wordt duidelijk als apart 'merk' naar voor geschoven en zelfs Lay's-logo is opmerkelijk klein gehouden op de verpakking. Deze gloednieuwe Lay's komt overgewaaid uit de UK waar hij zijn succes reeds bewezen heeft en ligt vanaf in twee smaken in de rekken: Lay's Deep Ridged American BBQ en Lay's Deep Ridged Sweet Chili.

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE