Kellogg’s: be there and be square

Rice Krispies Squares: een belangrijke lancering

Dat Kellogg’s veel verwacht van dit product is in professionele kringen geen geheim: de gigant houdt ons al langer op de hoogte van de Rice Krispies Squares. Rice Krispies, omdat de gepofte rijst het snoepje een heerlijk lichte smaak geeft, en Squares omdat het om een hele nieuwe vorm van snoepreep gaat. Het lekkers wordt meteen in twee varianten gelanceerd, naargelang het omhulsel van de krokante granen: chocolade voor “Totally Chocolaty”, en een overheerlijke extra laag karamel voor “Choco Caramel”. De lancering wordt alvast heel speciaal. Er wordt een non-conformistische reclamecampagne op touw gezet waar alles vierkant wordt gemaakt, zelfs je eigen foto, zoals je die kan laten bewerken op de website (www.squares.be). In het Verenigd Koninkrijk en in Italië, waar het product al sinds 2009 wordt verkocht, werden er van meet af aan enorme successen geboekt. De enige vraag die blijft is waar het te vinden zal zijn in de winkel. Bij de graanrepen, of misschien toch eerder bij de snoep? 80% van de klanten gaan voor de eerste oplossing, maar heel wat Britse winkels hebben het op twee plekken neergelegd!

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE