Instore Communication

dinsdag, 20 juni, 2017 - 14:00 tot 18:00

Bij het shoppen zijn de zintuigen van een consument onderhevig aan constante prikkelingen. In deze inspirerende presentatie leren retail experts ons hoe je de zintuigen van een consument optimaal kan bespelen om meer winst te genereren. Eenvoudige middelen als beweging, licht en geluid kunnen voorbijgangers prikkelen om een winkel binnen te stappen. Eens consumenten hun weg gevonden hebben naar de winkel begint het theaterspel pas echt. Met technologieën als digital signage – augmented reality – smart lighting – virtual hosts…, transformeren we de oudbollige winkel naar een moderne speelzaal, waar kopers met een glimlach geld komen spenderen.

 

Het tweede deel van deze opleiding wordt ingevuld met een oefening.  De deelnemers zullen zelf een in-store marketing plan uitwerken, dit wordt gevolgd door een debriefing van de opleiders over wat goed was, wat minder goed was, waarom, implicaties, ...

 

Doelgroep : Deze opleiding richt zich in de Food-sector naar marketeers, merchandisers, product managers in de Consumer Goods marketing en sales wereld.  

 

Taal : Deze opleiding wordt in het Nederlands gegeven.

 

Wat zeggen de deelnemers :

 

“Practical and inspiring journey through the exciting world of shopper and brand activation” Kristof Wautelet - Anthem

 

“Inspiring food for thought!” - Sarah Engels - Mondelez

 

Veel punten aangehaald ruim, maar to the point. Zeer goede timing. Visies van retailers en producenten zeer interessant om raakpunt te zien” An Derez - Colruyt Group

 

“To the point, clear, and practical. Exactly in line with how POS communication should be !” Stefan Herrebosch - Akzo Nobel