Instore Communication

dinsdag, 5 juni, 2018 - 14:00 tot 18:00

 

Bij het shoppen zijn de zintuigen van een consument onderhevig aan constante prikkelingen. In deze inspirerende presentatie leren retail experts ons hoe je de zintuigen van een consument optimaal kan bespelen om meer winst te genereren. Eenvoudige middelen als beweging, licht en geluid kunnen voorbijgangers prikkelen om een winkel binnen te stappen. Eens consumenten hun weg gevonden hebben naar de winkel begint het theaterspel pas echt. Met technologieën als digital signage – augmented reality – smart lighting – virtual hosts…, transformeren we de oudbollige winkel naar een moderne speelzaal, waar kopers met een glimlach geld komen spenderen.

Doelgroep : Deze opleiding richt zich in de Food-sector naar marketeers, merchandisers, product managers in de Consumer Goods marketing en sales wereld.  

 

Taal : Deze opleiding wordt in het Nederlands gegeven.

 

Voor meer info en inschrijvingen, ga naar : http://theretailacademy.be/nl/opleiding/instore-communication-food-05062018