IN-HOME ADVERTISING

zaterdag, 27 april, 2019 - 14:00 tot 18:00

Binnen een medialandschap dat in constante (r)evolutie is, schetsen we tijdens deze training de sterktes van elk medium met het oog op de variërende doelstellingen van een campagne.

 

Recent onderzoek wijst uit dat de consument meer en meer controle opeist. Dit uit zich ook in de reclamewereld. We overlopen hoe de verschillende media geïmpacteerd worden door adblockers en hoe je als merk alsnog de aandacht van de consument trekt.

 

Onze focus gaat uit naar In-Home Advertising en welke rol dit medium kan spelen voor het uitbouwen van een relevante communicatie.

 

We gaan ook heel concreet aan de slag met een dosis tips & tricks om ervoor te zorgen dat jouw direct mail en/of door-to-door folder nog meer impact weet te genereren. Stuur jouw direct mail of folder per e-mail door (naar info@theretailacademy.be) en we bespreken het live tijdens een brainstorm.

 

Als afsluiter geven we jullie nog wat inspiratie mee aan de hand van originele en innoverende cases uit het buitenland.  

De volledig training wordt onderbouwd met concrete voorbeelden, alsook met cijfermateriaal uit studies in samenwerking met GFK, MarketProbe, Ipsos & Deep Blue.

 

Meer informatie op : http://theretailacademy.be/nl/opleiding/home-advertising-27042018