-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
H&M, de wereldwijde nummer twee van de confectiekleding (achter Inditex), heeft de lancering aangekondigd van een nieuwe keten voor kleding, schoenen, tassen accessoires en schoonheidsproducten. Zijn naam? &Other Stories. De winkel zal in het voorjaar open gaan met vestigingen in Parijs, Londen, Milaan, Berlijn, Stockholm, Barcelona en Kopenhagen.
Bovendien zal er voor de Belgische, Deense, Duitse, Finse, Franse, Italiaanse, Nederlandse, Spaanse, Zweedse en Engelse fashionista's een webwinkel komen. De groep wil met deze winkels zijn collecties aan een groter publiek aanbieden. H&M bezit niet alleen de H&M-winkels maar ook de verkooppunten van COS en Monki.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?