Het Coke Zero gamma breidt uit

125 jaar Coca-Cola, 5 jaar Coke Zero

Coca-Cola heeft alle reden om van 2011 een feestelijk jaar te maken. Dit jaar blaast Coca-Cola 125 en Coke Zero 5 kaarsjes uit. Coca-Cola Zero is de meest succesvolle productlancering van Coco-Cola sinds de introductie van Coca-Cola Light in de jaren ’80. Vandaag is Coke Zero het vierde meest populaire frisdrankenmerk in België. Jaarlijks drinken de Belgen 930.000 glazen Coke Zero per dag. Het merk richt zich specifiek op de man, zowel wat betreft de smaak, als de herkenbare zwarte verpakking en de communicatie. Vandaag innoveert Coca-Cola Zero met een versie zonder cafeïne. Vooral op het eind van de dag verkiezen sommige consumenten ervoor om geen cafeïne te verbruiken. België is het derde land, na Frankrijk en Japan, waar Coke Zero Cafeïnevrij wordt gelanceerd. Vanaf nu verkrijgbaar.

Tag: 

Recente productlanceringen

  • Food
  • Food
  • Food
Bord-Bia - NL - SIDE