-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
non-foodDe Groep Bailly heeft het merk Alexandre de Paris overgenomen dat ze al ruim 40 jaar exploiteerde voor haaraccessoires en -sierraden. « Een fundamentele stap voor de groep », aldus oprichter en CEO Sébastien Bailly. De overname gaat gepaard met een parternship met het investeringsfonds Vendis Capital, dat gespecialiseerd is in de consumentensector.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?