Gondola mei - juni

Developed Records: 

Bio vindt zijn markt

Er gebeurt iets in de biowereld, iets dat je zou kunnen omschrijven als een convergentie van verschillende factoren: de consument heeft interesse in de kwaliteit, er is politieke wil aanwezig en er is een doorgedreven evolutie in heel de supply chain. Op het ogenblik dat de “de bioweek” van start gaat (van 4 tot 13 juni), leek dit ons het geschikte moment om het biouniversum ruim aan bod te laten komen in ons magazine.


Koffie: Sara Lee trekt ten strijde

De lancering van L’OR EspressO, de Nespresso compatibele capsules van Douwe Egberts, zijn een fenomeen. Maar de Belgische marktleider beweegt op alle fronten.


Magazine Summary

Actoren:
  • Sequoia Waterloo
  • Bio Planet Mechelen
  • Bio in België
  • Whole Foods Market
  • Koffie: Sara Lee trekt ten strijde
  • PepsiCo staat op haar waarden
  • Dossier sterke drank
De Feiten:
  • Actua
  • Info-vers
  • Lente in de biowereld
De Markt:
  • Dossier visconserven
  • Dossier toiletproducten
  • Dit is nieuw!
  • Brands
  • Smaak van het jaar 2011
Vakmanschap:
  • Wijn: Beaujolais
  • Shelf ready packaging
  • Consumetrics
  • Gondola Jobs
  • De afspraken
Vrijuit:
  • Gekocht!
Bord-Bia - NL - SIDE