Gondola juni-juli 2009

Developed Records: 

Metro & Makro doen nieuwe ideeën op

Er is nieuws bij Metro Cash & Carry: niet alleen wat betreft de ambities van het concept METRO, maar ook op gebied van marketingstrategie en promobeleid bij Makro en zelfs op het vlak van de organisatiestructuur. Vincent Nolf, Customer Management Director, geeft tekst en uitleg.


Worden de private labels eindelijk volwassen??

Er wordt overal over gepraat, vooral sinds de PLMA-beurs in Amsterdam die zopas haar deuren sloot. Een prima gelegenheid dus om getuigenissen te verzamelen en komaf te maken met sommige vooroordelen.


Douchegels

Een (letterlijk) verfrissend segment tijdens deze zomer die heet beloofd te worden.


From Retail to Out-Of-Home

Dit was de titel van het symposium dat Gondola op 7 mei organiseerde tijdens Living Tomorrow. Is de out of home het beloofde land of een kanaal als alle andere??


Magazine Summary

Actoren:
  • Private Label - De private labels worden volwassen
  • Véronique Vierset, Nielsen - De opgang van de private labels en de cri
  • H.Michiels, M.Brohet, Delhaize - Het klavertjezes van Delhaize
  • Packaging Design - Het einde van de copycat-ver?pakking
  • Nicolas Bonnetot, Carrefour - De kennis van de klant primeert
  • Douchegels - Nieuwe varianten en promoties maken het verschil
De Feiten:
  • Actualiteit
  • Info Vers
  • Vincent Nolf?- Een stroom van nieuwe ideeën voor Metro
De Markt:
  • Batterijen - Groen rukt op
  • Herve - Terroir en traditie
  • Brands
  • Dit is Nieuw
  • Rent a Coolio - All-inclusive
Vakmanschap:
  • From Retail to Out-Of-Home - OOH?: witte raaf of speler als alle ander
  • Winkel van de Maand - GB Carrefour Oostham
  • Weetjes - News, internet, boeken…
Vrijuit:
Bord-Bia - NL - SIDE