Gondola Januari - Februari 2012

Developed Records: 

Wie lost het op?

Een Rubik’s Cube heeft maar één oplossing, maar er zijn duizenden manieren om er te geraken. Is dat ook het geval voor Corporate Social Responsability, kortweg CSR? CSR heeft het ondertussen tot de doelstellingen van veel bedrijven geschopt. Zal de winst vanaf nu duurzaam zijn, of niet zijn? Gondola sprak met verschillende stakeholders. Ook degenen die nog niet klaar waren om er openlijk over te communiceren drukten ons op het hart dat er keihard aan hun maatschappelijke verantwoordelijkheid gewerkt wordt. Hoe hard zullen we pas over enkele jaren, zelfs decennia te weten komen, waar we vandaag staan komt u te weten in dit magazine.


Interview; Yvan Lippens de nieuwe strategie van O’Cool

Met de eerste O’Cool naast de deur doet Yvan de Lippens de nieuwe aanpak van O’Cool uit te doeken.


Mediastrategieën

In 2010 zal de grootdistributie meer dan honderd miljoen euro geïnvesteerd hebben in mediareclame. Naar waar gaat al dat geld. Is televisie op de retour, wint radio aan belang, of blijven de flexibele kranten de verkozen partner om dit monsterbudget te besteden?


Magazine Summary

Actoren:
  • Interview: Yvan Lippens, O’Cool
  • Interview: Dirk Uyttenhove, Sodastream
  • 50 jaar Mars
  • Tavola
  • Dossier Boter & Margarine
De Feiten:
  • Info-Vers
  • Consumetrics
  • Wie lost het op?
De Markt:
  • Dossier Zuivel
  • Dossier Smaakmakers
  • Dossier Pizza
  • Dossier Paper products
  • Dossier Pasen
  • Dit is nieuw!
  • Brands
  • Mediastrategieën
Vakmanschap:
  • Conway
  • Elektronische maaltijdcheques
  • Wijn
  • Winkel van de maand
  • Gondola Jobs
  • Belgacom Mobile
  • Instore Corner
Vrijuit:
Bord-Bia - NL - SIDE