Gini zoekt gezicht voor nieuwe campagne onder consumenten

Het ‘The Ice Breaker’ concept werd in 2012 gelanceerd en sloeg meteen zeer goed aan: meer dan 70.000 fans vonden zich in nauwelijks een jaar op Facebook en gaan dagelijks een dialoog aan. Geen wonder dat de beelden van het merk de verbeelding stimuleren. Gini nodigt ons met ondeugende, grappige of provocerende foto’s uit om na te denken over het natuurlijke instinct van het menselijke ras: het verlangen om te behagen, om te verleiden.

Gini gaat met het concept nu nog een stapje verder en vraagt iedereen aan de campagne deel te nemen. Voel je je een verleider? Ja, toch? Iedereen kan een ‘Ice Breaker’ zijn ongeacht het moment of de situatie: tijdens een avondje uit, ’s morgens vroeg, in de auto of in een vergadering... Het concept kan ver gaan want verleiding komt voor in veel vormen en kent geen grenzen.

Concreet kan de consument zich kandidaat stellen om gefotografeerd te worden door een professional en zelf één van de gezichten van de nieuwe Gini-campagne te worden.

Hoe kan je deelnemen?
- Neem een foto van jezelf via een speciale applicatie voor smartphones,
- Laat je fotograferen door de Gini-fotografen die de places to be afschuimen op zoek naar de beste Ice Breakers,
- Gebruik de fotoautomaten die Gini in de meest trendy bars van België zal plaatsen.
- Via het platform op de website: www.gini.be

Tag: 

Recente productlanceringen

  • Food
  • Food
  • Food
Bord-Bia - NL - SIDE