-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
GfK en Nielsen hebben gisteren aangekondigd een strategische alliantie aan te gaan waarmee alle verkopen door hypermarkten en supermarkten van zowel food als non-food producten kunnen worden gemeten. Full Store Monitor zal wekelijks data leveren met een zeer grote flexibiliteit , zodat de distributeurs al hun verkopen kunnen analyseren , hun commerciële beleid kunnen toetsen, enz. Deze oplossing wordt voorlopig alleen maar in Frankrijk toegepast.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?