Gezonde cornflakes voor fijnproevers

Het gewaagde weddenschap van Fitness
Reeds goed gekend in het segment "Lijn en Vorm", dankzij de Fitness Chocolat et Fitness Chocolat Noir, neemt Nestlé het voortouw en richt zich rechtstreeks tot de vrouwen, consumenten van witte chocolade, met zijn “Fitness Chocolat Blanc”, 350g. Een lancering die geniet van een belangrijke promo campagne, zowel op TV als in de magazines of via animaties in de grootwarenhuizen. Maar bovendien zal het gehele gamma in maart 2012 een relooking ondergaan ten einde de consument te informeren.

De cornflakes, voortaan gekend om de promotie van een gezond leven, via een goede voeding wijken niet af van de weg die ze gevolgd hebben tot nu toe, aangezien zij 45,6% volkoren tarwemeel bevatten en toedragen tot een evenwichtige regime voeding. Indien men weet dat de Belgen deel uitmaken van de grootste consumenten van witte chocolade en dat de interesse voor gezonde voeding blijft stijgen, zal niemand twijfelen aan het onthaal dat deze nieuwe cornflakes te wachten staat! Fitness die voor de gelegenheid gekleed is in een wit gewaad, biedt hier bovenop de vezels, acht vitamines, calcium en ijzer. Redenen genoeg om de dag aan te vatten op een gezonde en smakelijke manier! Aanbevolen verkoopsprijs: 4,29 €.

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE