Fotoreportage: Delhaize Waterloo

De Delhaize in Waterloo heeft al vaak een pioniersfunctie vervuld in het netwerk. Hoewel de winkel van 1967 dateert, oogt hij erg hedendaags. Zes jaar geleden kreeg het filiaal dan ook een grondige facelift die het helemaal deed passen in de nieuwe look’n’feel van de keten. De retail evolueert tegenwoordig echter steeds sneller, waardoor Delhaize besloot het verkooppunt opnieuw een opknapbeurt te geven. Echt revolutionair kan je het nieuwe concept niet noemen. Er werden heel wat elementen hernomen die al opdoken bij de renovaties in Boechout en de Arbre Ballon in Jette. De verdwijning van de grote cirkelvormige ruimte waar de wijnafdeling vroeger in gevestigd was vormt de grootste breuk met het verleden. De nieuwe inrichting is een pak rationeler, waarbij alles draait rond het centrale gangpad. In deze “Promo Street” vindt de shopper de nieuwe uitstallingen en degustaties.

Bekijk hier de volledige fotoreportage.

Auteur: 

Carole Boelen