-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Lidl laat vanaf half maart zijn zaterdagpromotie kiezen door haar Facebookfans. Het verkozen product zal tweeënhalve week later in de winkel liggen. In de tussentijd zal Lidl de nodige voorraad verzorgen en verdelen en aangepaste folders drukken.
In juni liep al een gelijkaardig proefproject, maar dat was niet succesvol wegens te weinig fans. Intussen heeft Lidl met 110.817 likes op haar Belgische Facebookprofiel, bijna tien keer meer dan toen.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?