Entremont lanceert een Garfield & Co actie!

Entremont lanceert een grote actie gericht op de kleintjes en op het kind in iedereen. Tussen 20 augustus en 30 oktober (zolang de voorraad strekt) biedt de kaasproducent al zijn consumenten de mogelijkheid om het laatste stripverhaal van Garfield & Co en een siliconenmal van de beroemde kat te winnen. We willen hier toch even vermelden dat Garfield volgens The Kids License Monitor (april-juni 2011) de derde favoriete held van de 4 tot 12-jarigen blijft! In België zal de campagne zich richten op de zakjes geraspte emmental Entremont van 100g, 150g en 325g. Op de achterkant van elk product nodigt de kok Garfield & Co alle consumenten uit om de site entremont.be te bezoeken waar de exclusieve Garfield-recepten het bord van de culinaire liefhebber zullen opvrolijken.

Twee verpakkingen en twee postzegels zijn voldoende om het stripverhaal van Garfield & Co te ontvangen. Voor het stripverhaal en de mal moet de consument 3 verpakkingen en 4 postzegels kopen. Daarna moet hij per post zijn kassabon, de postzegels, de promotionele aankondiging van de achterkant, en de streepjescode opsturen, uitgeknipt van elk product. Natuurlijk moet hij niet vergeten zijn naam, voornaam en volledig adres op gewoon papier mee te sturen. Alles moet in een envelop worden gestopt en vóór 30 november om middernacht naar Entremont Boutique Garfield & Cie - Cedex 2920 - 99292 Paris Concours worden opgestuurd. Het product van Garfield & Co wordt binnen 6 tot 8 weken ontvangen. Elke aanvraag die onvolledig, onleesbaar, beschadigd onjuist, of in strijd met de voorwaarden is, wordt als nietig beschouwd.

Entremont biedt de distributeurs koelbakken, decoratie voor gondelhoofden en shelf stoppers. Een interessante manier voor de distributeur om zijn schappen te valoriseren en de aandacht van de fijnproever te trekken.

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE