E-Commerce Customer Engagement

dinsdag, 27 februari, 2018 - 14:00 tot 18:00

83% van de bedrijven zeggen dat de klant centraal zetten in marketingbeleid een strategische prioriteit is. Maar hoe kom je van strategie tot implementatie?

 

In een competitieve, sterk evoluerende industrie waar de klant meer dan ooit verbonden, interactief, veeleisend en vluchtige is, is het van het grootste belang om jezelf te onderscheiden van de concurrentie door een persoonlijke ervaring aan te bieden gedurende de customer journey. Maar hoe kan je kansen identificeren doorheen de customer journey? Hoe breng je een automatiseringsplan tot uitvoering? Waar moeten we ons eerst op richten? Hoe doen andere bedrijven dit? Jonathan zal u tonen hoe de technologie ten dienste kan staan van de strategie met zeer concrete voorbeelden en een "hands-on" aanpak.

 

Deze opleiding is voor middle management gespecialiseerd in marketing en communicatie binnen retail..

 

De opleiding zal in het Frans of Nederlands gegeven worden, afhankelijk van de taal van de deelnemers. De slides zullen in het Engels zijn.

 

Voor meer info, ga naar : http://theretailacademy.be/nl/opleiding/customer-engagement-27022018