E-Commerce Customer Engagement

dinsdag, 4 juni, 2019 - 14:00 tot 18:00

Het is een feit

Weinig bedrijven kunnen prat gaan op een merk dat de verkoop voor hen doet.
En, laten we eerlijk zijn, het gebeurt niet zomaar van de ene op de andere dag.
Eerst moet u de behoeften van de klant begrijpen en erop inspelen en vervolgens bij elke stap van hun reis (customer journey) aan hun zijde blijven staan. Het wordt gepersonaliseerde right-time marketing genoemd.
Het gaat erom de reis van de klant in kaart te brengen en triggers te definiëren die automatisch datagestuurde, gepersonaliseerde berichten via het juiste kanaal naar de juiste persoon sturen - op precies het juiste moment. Zo vergroot u de betrokkenheid. Elke keer weer.
Dat is waar het in deze trainingssessie om draait.

 

Hoe doe je dat?
Door middel van een praktijkgerichte aanpak met echte cases en oefeningen bekijken we samen de principes van gepersonaliseerde right-time marketing en bekijken we hoe we snel aan de slag kunnen gaan en hoe we de leerervaringen kunnen integreren in alles wat je doet.

Plus d'information sur : http://theretailacademy.be/nl/opleiding/customer-engagement-04062019