Douwe Egberts lanceert capsules onder eigen naam

Douwe Egberts lanceert capsules onder eigen naam

Koffiemaker breidt aanbod koffiecapsules uit

Dat D.E Master Blenders 1753 inzet op koffiecapsules, kon u in ons vorig nummer al lezen. Met het gespecialiseerde merk L’OR EspressO is de koffiemaker al enkele jaren aanwezig op de markt. Nieuw is dat het nu ook de populairste Douwe Egberts-smaken voor het eerst in capsulevorm gaat aanbieden.

 

“Hoewel de Belgische consument steeds meer gaat houden van espressokoffie, blijft hij gehecht aan de aroma’s die hem zo dierbaar zijn. Om aan die dubbele vraag te beantwoorden, ontwikkelden we met Douwe Egberts een nieuw gamma van capsules waarin je dezelfde smaken en aroma’s terugvindt als in onze filterkoffie en pads”, legt Peter Pintens (Marketing Director Douwe Egberts) uit.

 

Concreet zullen met Dessert, Moka Royal en Black de drie populairste smaken van het Douwe Egberts-assortiment voortaan ook in koffiecapsules verkrijgbaar zijn. Alleen heten die nu respectievelijk Lungo Dessert, Lungo Moka Royal en Espresso Black. De drie koffievariëteiten hebben een verpakking met kleuren die lijken op die van de filter- en padvarianten, zodat de consument ze nog gemakkelijker terugvindt op het schap. 

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE